Tervetuloa mukaan!

Laji Hokutoryu ju jutsu, kenjutsu, kobudo ja fma
Kotipaikka Pori
Sarja Voimankäyttö, itsepuolustus ja kamppailu
Jäseniä 32
Joukkue on avoin uusille pelaajille. Katso joukkueen ilmoitus pelaajapörssissä.
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.

Kommentti tapahtumaan

Ohjaaja
Kirjaudu sisään lukeaksesi viesti.

Kommentti tapahtumaan

Ohjaaja
Kirjaudu sisään lukeaksesi viesti.
Lue loput viestit

pjjsfight( )gmail.com

Kotisivut www.PJJS.INFO

TIETOSUOJASELOSTE

• Seura käyttää suomalaista Nimenhuuto.com-palvelua joukkueiden tapahtumista (esim. harjoitukset) tiedottamiseen ja tapahtumiin ilmoittautumiseen.
  • Tätä varten Nimenhuuto.com käsittelee osaa seuran henkilötiedoista. Käsiteltävät tiedot on listattu Nimenhuudon sivulla.
  • Nimenhuudossa olevat tiedot on huolellisesti suojattu palvelun tietosuojaselosteen mukaisesti.

Nimenhuudon tietokannat sijaitsevat EU-alueella, eikä henkilötietoja siirretä EU:n ulkopuolelle. Joukkueiden manageri-jäsenet voivat listata ja ylläpitää henkilötietoja joukkueen Nimenhuuto-sivulla (valikon kohta Pelaajalista), ja tarvittaessa poistaa henkilön tiedot Nimenhuudosta napin klikkauksella. Nimenhuutoon lisättyjä henkilötietoja ei anneta kolmansille osapuolille.